Uczelniane konto studenta
Za pośrednictwem konta uczelnianego student może korzystać z dostępu do:
System USOSweb znajduje się pod adresem
Usługa Office 365 znajduje się pod adresem:
Pierwsze logowanie – AKTYWACJA UCZELNIANEGO KONTA STUDENCKIEGO USOSWEB
Student może aktywować swoje konto poprzez:
Ustanawianie nowego hasła znajduje się po kliknięciu „zaloguj się” na stronie głównej USOSweb (https://usosweb.ans.pila.pl)
W celu ustanowienia nowego hasła należy wprowadzić prywatny adres e-mail podany w procesie internetowej rekrutacji na studia, na który zostanie wysłana wiadomość zawierająca link aktywacyjny do zmiany hasła.
Po aktywacji konta student posługuje się hasłem ustanowionym podczas aktywacji konta,
a jako login (identyfikator) wykorzystuje nr_albumu_studenta.
Logowanie do usługi Office 365
Logowanie do portalu Office 365
Login: numer_albumu_studenta@edu.ans.pila.pl
Hasło: ustanowione hasło studenta podczas aktywacji konta
Uczelniane konto e-mail studenta będzie wykorzystywane jako jedyny sposób komunikacji między Uczelnią a studentem!
Student może się zalogować do uczelnianej skrzynki e-mail tylko w przypadku kiedy przeprowadził aktywację konta!
Wszelkie prośby o zresetowanie hasła bądź uwagi prosimy zgłaszać na:
pomoc@ans.pila.pl , pod numer telefonu (67) 352-26-84 lub w Centrum Sieciowo-Komputerowym (Budynek A)
Przy skorzystaniu z pomocy za pośrednictwem adresu e-mail pomoc@ans.pila.pl prosimy o podanie imienia, nazwiska, numeru albumu oraz numeru pesel celem weryfikacji danych personalnych.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"